XVII Pola Chwały – ważne informacje organizacyjne (2)

  • PDF
  • Drukuj
  • Email

Ostatnie informacje organizacyjne przed imprezą
Co do wyżywienia, zamknęliśmy listę dziś wieczorem (czyli w środę). Mam nadzieję, że odbędzie się bez dalszych perturbacji. Tak jak już wspominałem, coś do zaoferowania nieodpłatnie w zakresie wyżywienia będzie miała także 6 Brygada Powietrznodesantowa, niestety mimo że do imprezy zostało bardzo niewiele czasu, nadal nie do końca wiadomo jak to będzie wyglądać (tym razem nie są to kwestie po stronie głównego organizatora imprezy). Jednocześnie, odpowiadając na pytania niektórych, informuję, że nie ma żadnych problemów z darmowymi noclegami w szkole. Jako grupa mamy zarezerwowaną osobną salę w pobliskiej szkole (Zespół Szkół im. Ojca Św. Jana Pawła II w Niepołomicach).

Informuję, że biuro imprezy znajduje się na zamku, na parterze, mniej więcej po przeciwnej stronie dziedzińca (patrząc od wejścia głównego). Rejestracja uczestników powinna znajdować się w sąsiedztwie biura, po lewej stronie. Nasza grupa planszówek wojennych nazywa się w tym roku (podobnie jak w roku poprzednim) FORUM STRATEGIE, i taką nazwę proszę podawać. Rejestracja polega na podpisaniu listy uczestników. Rzecz dotyczy uczestników, którzy zgłaszali mi swój udział w imprezie w części planszówkowej (przez forum bądź innymi kanałami). Jednocześnie jako organizator części planszówkowej imprezy informuję, że osoby, które zgłaszały się do mnie bądź które sam zapisałem, mają pierwszeństwo do wykorzystania stołów w salach Freskowej i Jagiellońskiej. W tym roku może to mieć istotne znaczenie, ponieważ jest więcej uczestników niż w latach poprzednich. Tych, którzy się nie pomieszczą, będziemy kierować do sali na piętrze.

Dziękuję za uwagę i do zobaczenia na Polach Chwały!

Dyskusja o imprezie na FORUM STRATEGIE

Autor: Raleen

Opublikowano 20.09.2023 r.